Rabu, 27 Februari 2019

Promosi Pendaftaran Pengedar Asmak 27 Februari 2019 - 7 Mac 2019

Alhamdulillah, HQ Asmak hari ini menawarkan promosi pendaftaran pengedar Asmak hanya dengan nilai minimum RM300, pengguna yang berminat untuk menambah pendapatan dengan menjual produk Asmak dialu-alukan untuk mengambil peluang ini.

Bakal pengedar boleh memilih sendiri pakej yang dikehendaki atau boleh membuat pilihan sendiri item yang dikehendaki dengan syarat nilainya minimum RM300 mesti dipatuhi. Boleh pilih pakej asas di bawah atau nak minta item lain pun boleh.



Tawaran kali ini amat jarang diberikan kerana setiap kali promosi dibuat, HQ akan memberikan beberapa hadiah sebagai penggalak kepada mereka yang mahu mencuba untuk menjadikan Asmak sebagai salah satu pendapatan tambahan buat pengedar.

Apa yang ditawarkan kali ini adalah bakal pengedar akan berpeluang untuk mendapatkan hadiah yang diberikan dengan membuat satu pilihan daripada 4 hadiah yang berikut antaranya:
  1. 5 unit itik gedik/burung/ayam
  2. Payung Asmak
  3. Plastik Rabbit Besar dan kecil setiapnya 10pcs
  4. Keychain 10 unit dan sebuah buku
Item wajib akan dapat ialah:
  • Seunit Minyak Herba Asmak 30ml
Pilihan:
  • Flyers dan Bunting (jika diperlukan)


Oleh itu, kepada yang berminat dan mahu mendapatkan peluang ini,boleh terus Whatsapp saya ke nombor 017-3647442 atau klik sahaja pendaftaran di bawah ini untuk terus mendapatkan terus promosi yang ditawarkan kali ini.



Terima kasih.

Stokis Asmak Kuala Lumpur
SD08601

Tiada ulasan:

Catat Ulasan