Khamis, 25 Oktober 2018

Minyak Herba Asmak Boleh COD di Hospital Kuala Lumpur

Assalamualaikum, memandangkan kebanyakkan orang mempunyai masalah untuk mendapatkan Minyak Herba Asmak di kawasan bukan tempat sendiri, saya mempunyai perkhidmatan COD penghantaran Minyak Herba Asmak khususnya di Hospital Kuala Lumpur.

Hospital Kuala Lumpur antara lokasi yang kebanyakkan orang mungkin terpaksa datang untuk mendapatkan rawatan atau pun terpaksa ditahan untuk pemantauan rapi oleh doktor. Terutamanya kanak-kanak sama ada masih bayi atau pun sudah dewasa.

Kebanyakkan mempunyai masalah asma, batuk berkahak dan selesema. Masalah ini jika tidak dirawat dan diberikan ubat oleh doktor mampu membawa kepada risiko jangkitan kuman di paru-paru dan akan memerlukan rawatan lebih rapi daripada doktor.

Kanak-kanak yang ditahan di wad Pediatrik Hospital Kuala Lumpur biasanya mempunyai masalah batuk, atau pun berkahak. Minyak Herba Asmak biasanya membantu melegakan pernafasan. Ianya biasanya disapu untuk melegakan rasa tidak selesa kerana masalah batuk dan berkahak.

Sapuan nipis yang berterusan setiap jam boleh membantu untuk anak-anak kecil seperti bayi untuk tidur lebih lena dan bernafas tanpa bunyi kahak yang kuat. Ramai ibu bapa yang menggunakan Minyak Herba Asmak untuk anak-anak supaya masalah yang dihadapi semakin berkurang dan tidak mengganggu tidur mereka.

Jadi boleh hubungi saya di talian 017-3647442 untuk pantas COD di HKL atau Institut Pediatrik HKL. 




Boleh terus Whatsapp saya untuk harga berikut:

Set jimat 50ml COD segera RM60

Set Biasa 30ml COD segera RM45

Set Biasa 30ml COD tanpa cas RM39

atau add FB saya Farid Aspar. InshaAllah saya akan bantu untuk penghantaran.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan