Rabu, 30 November 2016

Minyak Herba Asmak Kini Dengan Kotak Tabung?

Assalamualaikum, sekarang ni heboh PTPTN nak ketatkan lagi pinjaman pelajaran untuk melanjutkan di peringkat pengajian tinggi. Jadi, bagaimana nak pastikan kita mempunyai cukup wang untuk pelajaran anak-anak pada masa hadapan? Jawapannya kena mula menyimpan daripada sekarang. Bagaimana? Jom mulakan sekarang. Syarikat Minyak Herba Asma Mujarab akan berikan anda tabung! Tabung? Ya, tabung. Macam mana?

Selepas anda membeli produk syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd, iaitu Minyak Herba Asmak, kami akan memberikan anda 2 in 1 manfaat jika anda membeli Minyak Herba Asmak saiz 30ml. Apakah yang diberikan?

Syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd (MHAM) akan berikan anda satu kotak tabung kecil yang boleh digunakan sebagai tabung untuk anak-anak anda. Memandangkan saiznya yang kecil, bolehlah diberikan kepada anak-anak sebagai satu galakkan untuk menyimpan duit waalaupun hanya 10sen.



Anda dah lihat gambar Minyak Herba Asmak dalam kotak seperti di atas? Nampak sangat cantik kan? Warna kotak yang ceria dan dihiasi dengan kata-kata nasihat untuk anak-anak anda dan boleh menjadi pembakar semangat mereka menabung. Gambar kartun yang comel pasti akan membuatkan anak anda rasa seronok.

Jom apa tunggu lagi, kalau nak beli produk MHAM pastikan beli daripada agent yang sah di seluruh Malaysia. Banyak pilihan dan akan ada pakej-pakej kombo Minyak Herba Asmak untuk anda dapatkan dengan harga yang sangat berbaloi. Macam mana nak tahu pakej kombo Minyak Herba Asmak yang ditawarkan? 

Nanti saya akan kongsikan kesemua kombo yang telah disediakan untuk pilihan anda. Tak perlu bimbang dan gusar. Ianya pasti berbaloi untuk anda miliki. Tabung kotak ini sebahagian usaha MHAM untuk memberikan pengguna produk Asmak yang terbaik dan berbaloi. Banyak lagi yang akan MHAM berikan kepada anda.

Jangan lupa teruskan mengikuti kami Minyak Herba Asmak kerana bukan sahaja akan ada produk baharu daripada syarikat MHAM, malah akan ada pelbagai info dan tips-tips yang berguna serta bermanfaat untuk anda semua. InshaAllah.

Jom like Page Facebook di sini: https://www.facebook.com/minyakasmakl/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan